dimecres, 6 de febrer del 2008

S'ha acabat la censura

Doncs aixòs, tal com queda reflectit al títol, la censura s'ha acabat.
Val a dir, en defensa d'aquest que escriu, que ha estat una censura fruit del desconeixement de les noves tecnologies, i més en concret del bloc en qüestió.
Tot ve d'un parell de comentaris fortuïts, tipus "no puc modificar la pàgina" o "voldria deixa un comentari amb la col·lecció completa de renecs i insults catalans (Joan Amades, 1927) dedicada a vosaltres però la pàgina no em deixa".
Bé doncs, tot resolt. Concos, ja podeu modificar el que us doni la gana. Persones anònimes, ja podeu deixar els vostres missatges anònims.
Consti que no em faig responsable de l'orientació que agafi la pàgina en qüestió a partir d'ara. Un que vetlla pel manteniment de l'ordre i la moralitat... Sort que encara ens queden els bisbes!
Apa, un saludu!

5 comentaris:

uri ha dit...

Osti, això és una passada! es pot modificar tot... aiaiai!
res, que m'he permès el luxe de posar els videos del youtube... hi ha el teu karaoke arnau però no hi fa cap mal...
ens falta el comptador... a veure com el podem posar...
Salut i comentaris!
PD: esperem que ara que podeu posar comentaris no utilitzeu gaire l'anònim... és lleig...

Anònim ha dit...

És tota una temptació el teu comentari,Oriol. De comptadors sé que se'n poden afegir des de webstats o algo així.

uri ha dit...

ja comencem...

Arnau ha dit...

I el video de l'esquí? El Txan ha practicat censura!!

xevixan ha dit...

Per alusions:
Com ha quedat palès al títol del post: "S'ha acabat la censura".
A mi que em registrin! Jo no he fet res!