dilluns, 29 de març del 2010

christchurch

per fi a lloc!

després de dos does de dormir poc (2 hores), estar des del dia 25 a les 10 del matí entre avions i aeroports per fi tinc lloc estable!!!! estic instalat ja al Youth Hostel (quedava només una plaça i és meva!!! sembla els anoracs d'andorra!!), estic carregant l'ordinador i l'ipod (m'he hagut de comprar un adaptador ja que el meu no em funciona) i espero no caure mort als sofas on estic... aniré a comprar algo per dinar ja que estic una mica fart ja del menjar de l'avió, no és dolent però al final cansa!!!

avui poca cosa farem apart de flipar amb els persons que hi ha aqui baix... al bus ha pujat una tia (jo diria que era un tiu) amb el cap color verd armilla reflectant... com de manga... pel camí he vist una casa que tenia al pati tot de coses per vendre, rollo estats units!

estic tenint problems amb el puto anglès... el què passa és que el meu anglès és d'oxford i aquí tenen un accent diferent i no m'acaben d'entendre, tot i així ja he fet amics: dos comercials de la VW que l'empresa els hi havia pagat un viatge a bali i una escocesa, un doctor irlandes i un anglès conductor de camions de transport de cavalls de polo... tot s'ha de dir que els primers no tenen mèrit pq eren de toledo (em sembla). Amb els tres últims ha sigut curiós, l'escocesa i el doctor diria que eren parella i s'han ajuntat amb el cavaller polotril i quan m'han vist arribar a l'aeroport petit a les 5 del matí amb les meves dues motxillotes a peu m'han adoptat... em volien convidar a esmorzar i tot!!! salsitxes, 2 ous ferrats, patates i no se què mes s'han menjat!!!! tot i així ens hem entès i ja saben què es cou a catalunya!!!!

també és curios que això està ple de jugadors de rugby maoris!! tius de 2x2 que jo semblo petit al seu costat!!! no hi ha talla S en els maoris, i diria que M ni L tampoc!!!

apa, ara a fer bondat jo vaig a fer el primer piti del dia que me'l mereixo!!!! ;)

salut i primavera! que aquí encara que sigui tardor fot una calor de deu!!!