dijous, 10 d’abril del 2008

les masses

La gent està parlant...

Els resultats de l'enquesta ho diuen ben clar, de les 11 persones que han votat de moment tenim:

- una persona ens recomana anar a Madrid (algú que deu haver viscut la nit madrilenya)
- una altra persona ens aconsella anar al Pirineu Aragonès (deus haver sigut tu Xan)
- la meva mare em recomana que em quedi a casa (segurament deu ser ella, sempre m'ho diu...)
- però la majoria ens diu que hem d'anar a caminar una miqueta per la Costa Brava i fer un tros del camí de Ronda i després a recuperar-nos a Figueres... sessions de banys i massatges i barraques!

Res, encara queden uns dies per anar votant, esperem que la gent acabi de dir la seva i després farem el què voldrem, com sempre... però és divertit tot plegat, no?

Que la força us acompanyi ara i sempre i com no ens acomiadem amb una cançó:

Anem-la a buscar, la bola de drac
Envoltada en un misteri, és un gran secret.

Anem-la a agafar, la bola de drac,
Entre tots els misteris, el més divertit.

És un mon d'encís, un país encantat
On contents, tots nosaltres, ara hi farem cap.

En moltes coses precioses ara ens podrem transformar,
Creuar l'espai i en un núvol, i aixi poder viatjar.

L'aventura comença ara
Anem-la a buscar
Anem, anem,
Anem, anem, anem.

Anirem per mar i muntanyes i per tot l'univers
Intentant aconseguir la bola d'un drac meravellós,
I així la bola de drac per fi serà nostra.

Intentem-ho sense cap por,
Units a Goku no hi ha cap perill,
Els meus cops i el kame-hame
A tots impressionen sempre!
Ara ho veureu.

Anem-la a caçar la bola de Drac,
Ens durà la sort, no es pot esperar

Anem-la a trobar, la bola de Drac,
serà per nosaltres allarguem la mà.

És un mon d'encís, un país encantat
On contents, tots nosaltres, ara hi farem cap.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Nascut entre Blanes i Cadaqués... Jaja val la pena és taaan bonica la Costa Brava!
Ja veurem què decidiu, encara queden dies (massa per mi), quines ganes de barraques...

Núria

uri ha dit...

jeje ja hi pots comptar que apareixerem per Figueres! i que abans anirem a gaudir de la costa també...

el què em preocupa és començar al maig la temporada de barraques... com acabarem a finals d'estiu a Girona?

nu: pensa que l'espera fa que les ganes augmentin! jeje

Slainte!

uri ha dit...

Osti... això s'anima!

El xan ja ha votat dos cops (un des de casa i l'altre des de la feina), per tan tenim 2 vots pel Pirineu...

El meu pare s'ha animat i ha votat com ma mare, a casona!

El motivat de madrid continua estan sol... marc: em sap greu...

I l'opció figueres continua arrasant!

Així m'agrada!

Tons

xevixan ha dit...

amb quin dret m'adjudiques aquests vots?
no està bé encasellar a la gent...
no has sigut tu el que ha votat pel pirineu com a tàctica del despiste?
...

uri ha dit...

De tan en tan s'ha de saber frenar... club del joc, concus club, vermells, la birra dels dijous, holy family, reunions, reunions i mes reunions... masses coses i poques hores de son i descans...

Aquest cap de setmana em va passar: vaig quedar ko després d'un divendres nit mogudet i amb una motxilla carregada de 15 dies de dormir francament poc...

Amb unes bones hores de son i la pluja genial del diumenge em van permetre recuperar-me, llàstima que em perdés coses que tenia moltes ganes de fer a Barcelona... llàstima...

Per sort hi ha mes dies que llonganisses!

Salut i fins aviat pecadors!