dimarts, 16 de setembre del 2008

MMVV vs Mercè

Senyors, com bé diu la frase: "qui molt abarca, poc estreny". Aquest començament em serveis per exposar el següent dilema que es planteja aquest cap de setmana:

1- MMVV Mercat de Música Viva de Vic'08 - com a plat destacable: Plouen Catximbes i Gossos dissabte.

2- Festes de la Mercè - a destecar Le Petit Ramon, Menaix a Trua...

3- Opció no festiva - escapada a Gisclareny a fer el PR que vaig proposar...

A veure si alguna de les tres opcions motiva i muntem algun cap de setmana ben parit!


...I encara una última cosa: 2n Festival Celta a Santpedor!


I diumenge... a començar a preparar els Pastorets!


3 comentaris:

xevixan ha dit...

Tant mercè com vic pinten bé, i són bones oportunitats per a conèixer grups (no cal que siguin de música "rara", els Ojos de brujo els vam conèixer aiquí quan encara ningú n'havia parlat).
Proposta 4: refugi i estany d'Angonells (Andorra): unes 3 horetes de pujada, des de Llorts, fins al refugi. Des d'allà, els llacs queden a 1 quart d'hora, amb opció de, l'endemà, fer cim. S'inclou sopar a base de carn a la brasa (amb ceps?) i nit al refugi lliure.

uri ha dit...

malament... tenia ja pagada d'inscripció del tast de cerveses del festival celta... i es veu que és aquest cap de setmana...
em quedo per aquí...

willy ha dit...

q dura és la vida del concu..
l'altre dia vaig sentir unes perdius
sempre queda el Chocoa
el millor és que us dividiu i el diumenge al vespre us ho expliqueu..
tot i que el divide i venceràs..
no ser tu.. jo no hi entenc d'aquestes coses però s'haurà d'anar a fer treballar al David..
w