dimecres, 7 de maig del 2008

Integral de Montserrat

Amics i amigues,

Aquest diumenge ens disposem a despullar Montserrat, la proposta és anar a fer la integral de Montserrat!

La idea és quedar a les 8 per Manresa i poder ser cap a 2/4 de 9 - les 9 a Can Massana. La integral suposa unes 4 horetes, per tan al migdia podríem arribar a ser a casa!

Una mica de ressenya passant pel refugi (hi ha la possibilitat de passar per l'interior):

Coll de Can Maçana (708).
Camí de la Roca Foradada pel GR 172.
Collet del Guirló (803). Abandonem el GR per seguir el PR-C 78. Fins aquí pujada moderada.
La Portella (883). Fàcil grimpada.
Refugi Vicens Barbé (890). Prenem el camí del Pas del Príncep baixant a passar el Torrent del Lloro i enfilar-nos de nou.
Pas del Príncep (971)
Coll de Porc (974)
Coll del Miracle (979). Prenem el camí del Coll de les Comes. Forta pujada al darrer tram.
Coll de les Comes (1.044). Tenim davant el Cilindre.
Baixem fort fins al fons de la Coma del Naps. Forta i penosa pujada fins a la paret de ponent de la Roca Plana dels Llamps que revoltem per migdia en sentit antihorari. Creu de ferro. Fàcil desgrimpada i curta pujada.
Coll del Montgròs (1.107). El cim és ben a prop. Excel·lent vista si el temps acompanya. Baixem pel camí del Montgròs tot travessant la canal de la Salamandra a la Canal de Migdia (1.038). Desgrimpades fàcils.
Canal de Migdia (974). Forta pujada inicial que deprès es modera per tornar a enfilar-se. Camell de Sant Jeroni. El revoltem per migdia en sentit antihorari. Al coll (1.050) abandonem el PR-C 78 que marxa per la dreta vers migdia pel Camí dels Francesos. De nou pujada forta.
Les Pinasses (1.139). Rebutgem el corriol que ens menaria al camí nou de Sant Jeroni, seguint la carena fins al camí que puja a Sant Jeroni (més amunt de l’ermita i poc abans del mirador dedicat a Mossèn Cinto). Enfilem els 220 esglaons.
Miranda de Sant Jeroni (1.237)
Baixem pel camí nou de Sant Jeroni seguint per sol ixent de la carena de la Serra de l’Alzina de les Paparres però l’abandonem per un corriol a l’esquerra a l’alçada del torrent de Santa Maria (1.067, cruïlla indicada) per seguir pel camí vell.
Pla del Ocells
Pas del Francesos (856)
Escales del Pobres
Monestir (718)
Cruïlla BP-1103/BP-1121 (657)

Apa un perfil:

Apa, esperem que poguem ser els 4 concus clubers...

Salut i concavitat!

uri ha dit...

Pinten bastos...

Pluja dissabte i diumenge, a veure com es presenta el cap de setmana...

Per cert: hi ha la Moguda a l'Agulla, l'any passat ja els va diluviar... seran gafes?

xevixan ha dit...

esplais...

uri ha dit...

Mentida, tot era una mentida!

No hi havia travessa d'agulles ni integral de Montserrat, tot va ser un muntatge per celebrar els 30 anys del Hans!

Una reunió fictícia per parlar del projecte bacallà i un dinaret al refugi de Santa Cecília de Montserrat amb tota la colla va ser la festa que es va muntar per celebrar la trentena d'en hans...