dimecres, 28 de maig del 2008

Trobada d'Acordionistes del Pirineu

Posats a començar a planificar TOTS els caps de setmana d'estiu llenço la proposta de la Trobada d'Acordionistes d'Arsèguel que es celebrarà als pròxims dies 25, 26 i 27 de juliol de 2008!

Que en què consisteix?

Diferent a una trobada de grallers, l'acordió és un instrument que tardes mes temps a tenir la migranya ;), tot i que una exposició gaire llarga al seu so augmenten les possibilitats de tenir una barreja de mal de cap i agulletes de tan ballar! (amb molt de carinyu pels acordionistes... i pels grallers tb...)

Total, es veu que es tracta del festival de música tradicional mes antic de Catalunya i hi haurà acordionistes d'arreu: Catalunya, País Basc, Irlanda, Occitània, Portugal... pot ser un festival!

Apa, aquí es queda escrit i apuntat a l'agenda... proposo als companys concus de buscar alguna agenda on anem penjant les coses... que amb la quantitat de propostes que fem no ens en recordem de la meitat!

Salut i... concavitat!

7 comentaris:

Anònim ha dit...

La trobada folki no em sembla malament del tot... però us vai a dir que l'any passat hi va anar ma mare amb unes amigues... no sé si pot ser representatiu del tipu de personal que hi corre, però jo ho deixo dit. Suposo que elles devien marxar a una hora pruddencial i no van arribar a participar de l'autèntica essència de la trobada: borratxisme organitzat i demés barbaritats. En fi, l'any passat hi tocava el Pont d'Arcalís... ja ja ja ja m'emociona tant que no sé si ho podré suportar!

En fi... comença el meu període de reclusió a la cova. Però aneu apuntant cosetes per fer a l'estiu, bé entre els vostres viatges a l'illa petita i l'illa gran clar.

Jo proposo que un cap de setmana d'estiu qualsevol dels que no fan massa res, podríem anar a la platgeta... podem caminar una mica, fer el perru per la platja i a la nit sortir de festa una mica per algun lloc on facin alguna festa d'aquestes a la platja, o enganxar algun poble de mar on sigui festa major!

Per cert hi ha les havaneres a Calella de Palafrugell a principis de juliol... Queda apuntat.

Petons, salut i peles!

Arnau ha dit...

Hola, precisament reflexionant sobre possibilitats per a anar a passar un valuosíssim i escàs cap de de setmana d'estiu acabant-nos de tallar les venes (per si en un moment donat amb les habaneres no n'hi hagués prou); he descobert que també fan un Festival de la Gralla de Vilatorta (comarca Montsià). El el lema del festival (molt il·lustratiu) és "Darrera del timbaler veniem nosaltres!!" i suposo que la programació ja us la imagineu. Sorprenentment hi ha una secció X de jocs eròtics amb gralla. Índex de suïcidis només superat per les habaneres de Palafrugell. El què és veritat, és que a les Habaneres podriem fer la versió de "El meu avi va anar a Cuba" amb "L'Oriol com una cuba..."

uri ha dit...

no m'ha agradat gaire el teu comentari... faré com si no l'hagués vist...

ja vaig rebre prou amb la versió 1.1 de la vaca cega...

Recordeu la veritat històrica que sempre se'ns ha ocultat: els francesos no es van retirar pel Timbaler del Bruc, sinó pels grallers que venien després!

xevixan ha dit...

enllaçant amb el tema obert per l'Arnau, crec que hi puc aportar alguna cosa: http://www.mallorcaweb.net/xeremiers/tarota/00_inici.htm
Quedeu-vos amb el peu de la foto! i jo sense saber res de les meves aficions...

uri ha dit...

en xan i les tarotes... jeje

niaixoniallo ha dit...

Bones Concus!

molt bé que hagueu proposat la trobada d'acordionistes del Pirineu a Arsèguel, perquè amb una amiga alemanya baixem expressament per a la trobada... i és que digueu-nos freakis, però fem tàndem d'acordeó i castellà, la qual cosa significa, que ella m'ensenya a tocar l'acordeó i jo li ensenyo nocions (les poques que tinc) de castellà :)

Doncs res, que a veure si us animeu i hi anem tots plegats. Tema borratxera i festa no sé com està, però plan tranqui muntanyeta personalment tampoc el trobo malament.. i la festa ens la montem nosaltres si no n'hi ha...

ale, petoneets i fins al juliol!

uri ha dit...

em sembla correctíssim!
aquest cop espero no fer com patum i donar tan l'esquena!