dilluns, 2 d’agost del 2010

auckland volum 2

pos aquí encara estem!!!
aprofitant els moments que ens està donant auckland coneixent gent, visitant coses i gastant mes calers que aquests dos últims mesos!!!
estic allotjat a un dels molts albergs que hi ha, em sembla que ja ho havia explicat... jeje total que en un lloc com aquest t'hi trobes de tot!!! el melenes i l'actor secundari bob ja us els vaig presentar, aquest matí ha marxat una alemana que hi havia a l'habitació (que em sembla que estava liada amb el bob), però ja tenim veïns nous!!!
a l'habitació som el bob i jo com a integrants masculins i la resta de llits, 4, son ties... jeje
hi ha dues germanes de london, i les altres dues encara no s'han presentat, ja us les presentaré!
total, que avui hem fet un matí de guiri i una tarda de vilatà, m'explico: al matí he anat a veure el museu d'auckland,,, la veritat és que molt millor que el de la capital, wellington, els maoris, la historia natural... i com no les guerres mundials... interessant. no he fet cap foto pq justament el dia que hi havia mes coses a fotografiar és el dia que se m'ha acabat la bateria... jejej
a la tarda me n'he anat al cine, com un ciutadà d'auckland mes he aprofitat que avui "només" costa 10$ (uns 5,8€) he anat a veure Robin Hood (la nova), una història interessant! va d'un tiu que viu als boscos i tira fletxes... això si, equipat amb les crispetes i l'ampolleta d'aigua... l'aigua me l'he acabat, però les putes crispetes se les menjarà l'acomodador ja que eren fastigoses!!!
ahir vaig anar a l'sky tower a fer el guiri tb... jeje el què mes em va agradar és com la van construir, hi ha un video que t'ensenya el procés de construcció i com està dissenyada... el tinc gravat a trossos, ja us el passaré que segur que us agrada!
estic aprofitant també per mirar pelis que en algun moment de la meva vida me les vaig saltar com hotel ruanda o avui princesas.
i acabaré amb una frase de princesas: existim perquè algú pensa amb nosaltres i no al revés...

2 comentaris:

ulu ha dit...

hola com va?? molt divertit i informatiu el bloc!! encara es troben a Auckland? jo crec que arribo demà dijous. Salutacions d'un argentí una mica catalanòfil.

uri ha dit...

no!!! jo hem tornat... almenys físicament, mentalment encara estem pels mils de tracks de nz!!!!
molta sort!!!
(i felicitats pel nivell de català!!)