dimecres, 25 de juny del 2008

Ara va de bo, ara va de bo, CIUTADELLA!

Hem sobreviscut St Joan a Ciutadella (Menorca).
Realment ens emportem molts records i molt mal de cap per culpa del Ginet (Pomada pels de Maó).

Dissabte 21 varem arribar tardet per culpa del vaixell que va marxar 2 hores tard... però no va ser problema! el concus club es va posar en marxa de seguida encabint-se dins d'un Opel Corsa amb tendes, motxilles i 4 persones! Després d'acampar al càmping de Son Bou i de deixar tots els trastos allí varem fer expedició a Cala Pregonda, on varem poder fer banys de fang i prendre el sol a racons on normalment no hi acostuma a tocar... no ensenyarem cap foto... aprofitem l'ocasió per donar records a les 4 alotes que prenien el sol a la cala i que ens van deixar les ulleres d'aigua per poder veure el fons marí d'algues i roques de la cala!
Al vespre varem quedar amb la Gisela, una Manresana (concretament de Viladordis) afincada a Addaia on el seu xicot i uns quants mes de Manresa tenen un bar restaurant (Corner Bar - molt recomanable!), al final va passar que coneixíem al 80% dels del bar entre Flames, Puigberenguers, Cardenals Lluchs i CBs!
A la nit un Ginet a Ciutadella per veure com estava l'ambient...

Diumenge 22 la cosa ja va ser diferent... ens varem llevar a les 11 i poca cosa varem poder fer al matí, tot i així varem tenir temps d'anar de Cala Galdana a la Macarelleta a peu i passar allí tot el migdia! La tarda va ser la part romàntica del viatge: posta de sol a Punta Nati
Al vespre cap a Ciutadella s'ha dit! el diumenge era el "Dia des Be", ens el varem perdre quasi tot, el varem enganxar només un moment de la nit... es veu que es tracta d'un tio o alot que porta un Be a les espatlles tot el dia i va de casa en casa (costum molt estes per Ciutadella com varem poder comprovar el dia següent amb l'home del flautí).
La nit va ser força divertida, tot buscant algun lloc per anar a sopar, varem començar a notar que estàvem xafant closques d'algun fruit sec... van resultar ser avellanes, hi acabava d'haver una guerra d'avellanes i estava tocant una banda de música molt guapa! Aquí varem cometre l'error: comprar Ginet... i aquí comença l'altre part del viatge...

Continuarà...

Anònim ha dit...

El be estava bé? pobra bèstia :_ és macu però
(ale, comentari al cantu)

xevixan ha dit...

El be estava bé, valgui el joc de paraules... excepte la son que deuria portar acumulada de tota la setmana (no li deixen dormir ni un minut la setmana anterior, per tal que no es mogui) i la gana que deuria tenir (tot un dia en dejú per a evitar que deixès un rastre de conguitos a la camisa de l'home)
Si descomptem això... bé, el be estava bé!